Futboldetaula.cat

Mes: març de 2022

Cap de setmana de futbol de taula a Montornès

Cap de setmana de futbol de taula a Montornès amb el retorn del circuit de l’Asociación Española de Fútbol de Mesa (AEFM). La competició individual es va disputar dissabte 19 de març amb 18 jugadors en la categoria OPEN, 5 en la de menors de 16 anys i 9 a la de Veterans. El madrileny del Moralzarzal Julio Candelas es va endur el títol després de derrotar per tres gols a dos a la final al mataroní de l’Iluro Futbol Taula Alex Araujo.

En la categoria de menors de 16 anys, es va disputar una lligueta de cinc en la que el Valencià Rubén Benita es va imposar per diferència de gols al seu company d’equip Alex Iliev, després d’un empat a punts al capdavant de la classificació. Martí Rosa, de Mataró, va ser tercer, Alvaro Benita, de Valencia, el quart i Owen Márquez, del Prat de Llobregat, el cinquè del grup.

Finalment, en la categoria de Veterans, el valencià del Turia Futbol Taula, Raul Benita, es va proclamar campió de la categoria després de derrotar al barceloní Vicenç Prats per un gol a zero a la final.

Podeu consultar els resultats complerts al següent enllaç [resultats]

El diumenge va ser el torn per la competició d’equips de club. Sis equips, entre els quals el Barcelona Futbol Taula amb seu a Montornès del Vallès i l’Iluro Futbol Taula amb seu a Mataró. Els mataronins no van poder superar la fase de grups mentre que el Barcelona FT va fer una meritòria semifinal caient amb els que serien els campions de la competició, el Tiburones Futbol Mesa de Málaga. L’equip malagueny va derrotar a la final als mallorquins del Mallorca Águilas per tres a un.

El proper esdeveniment del campionat serà l’Internacional Open de Valencia el primer cap de setmana d’Abril.

El major de Frameries, el millor campionat del món?

Enguany s’ha pogut tornar a disputar el major de Frameries, segurament el millor campionat de futbol de taula del món. El torneig belga celebrava la seva trentena edició amb un total de 165 jugadors inscrits en les categories individuals i 37 equips.

En la categoria OPEN el jugador murcià Carlos Flores es va endur el títol per novena vegada, un record absolut que segueix confirmant que és el millor jugador de tots els temps. En la competició per EQUIPS van ser els maltesos del Valletta els que es van endur el títol.

Fotografies: FISTF.com

Translate »